szerda, június 03, 2009

Leragasztott fej

Ha gyerekes, ha nem, ha kicsinyes, ha nem, éreztem valami különös örömöt abban, amikor leragasztottam az elmúlt mintegy másfél évemet lefoglaló pasi fejét a Virág elveszett macskájának a hirdetményével.

Legalább három okot fel tudnék sorolni, miért volt jogom hozzá, de leginkább azon háborodtam fel, hogy milyen alapon rakja ki az ismeretlen plakátragasztó pont az utcánk elejére, otthonomtól mintegy 200 méterre az arcképét, ráadásul azt a képet, amelynek a fotózásán jelen voltam. És ahol remekül szórakoztunk.

Az eset után felhívtam a Virágot, hogy ha felhívná a hirdetőoszlopos vagy a poszteres kompani, nyugodtan irányítsa bármelyiket hozzám a részletes és indulatoktól nem mentes magyarázatért. Mondta a Virág, hogy oké, de előbb megpróbálja elmagyarázni nekik a szerelmi bosszú fogalmát.

(remélem, a macska meglesz.)