szombat, november 08, 2008

Elég rossz a kedvem. És tudom is, miért rossz a kedvem és ettől még rosszabb a kedvem, hogy tudom, hogy ettől rossz lehet a kedvem.

Pedig:
hétfőn meglepetésszerűen elvittek Bécsbe
ahol például találkoztam az Aurélie-vel, miközben egész nap sok kedves ember gratulált az öregedésemhez és kaptam három nagyon klassz ajándékot
aztán másnap este pompás edzés volt Budapesten, ahol nagyon élveztem a dzsungelharcot
szerdán meg legyőztem L. negyedik titkos bónuszajándékát, a trükkös vírust (pedig hőemelkedésem és dagadt nyirokcsomóm is volt)
csütörtökön további győzelmeket arattam a vírus felett
pénteken meg megnéztem, hogyan készül egy lehetséges lemezborító és ezalatt könnyesre röhögtem magam
ma meg a családommal vagyok, akik nagyon szeretnek, este pedig ünneplés és 80-as évek popzene lesz a kedvenc budapesti szórakozóhelyemen.

Ilyen szép hetet, és mégis rossz a kedvem. Nem tetszik ez nekem.