kedd, március 03, 2009

Oly reg nem szoltam mar hozzatok, Kedves Barataim. Ennek az az oka, hogy elobb Berlinben neztem a filmeket sorban, most pedig Braziliaban pihenem ki faradalmaimat. Mar ket hete itt vagyok, es egyre szilardabb meggyozodesem, hogy megerdemeltem ezt. (Tulajdonkeppen minden jot megerdemlek.)

Brazilia igen pompas hely, a karneval pedig olyan kicsit mint a Sziget, de megis teljesen mas. Pl. nemzeti unnepnapok a karneval napjai, amit en is kotelezove tennek a Sziget idejen Hungarinak is, ugyis csak a kenyszeresek dolgoznak olyankor.

Ma 38 fok volt, tudom, hogy ez frusztralo informacio a magyarul tudoknak, es ha a capoeira kulturatol eltekintunk, ma volt az elso kulturalt napom. Miutan megmartoztam az Ipaneman a habokban, egy kedves amerikai lannyal elmentunk ugyanis Oscar Niemeyer UFO-jahoz Niteroiba.