kedd, március 31, 2009

Holnaptól 30 napos kísérlet

Holnaptól kipróbálom, ki tudok-e jönni 130 ezer + tíz rugós kajajegyből, ha muszáj.
Kiszámoltam ugyanis, hogy ennyit tudnék összekaparni, amennyiben hirtelen munkanélkülivé válnék.
Csak a capoeira övvizsgánk hétvégéjére függesztem fel a kísérletet, ami a 18-i hétvége, és tuti bebulizunk, meg nagyon főzni sem lesz időm három napon át. Mondjuk szívás, mert a hónap elején pont megyek fogorvoshoz meg fodrászhoz, még eldöntöm, hogy ezt beleszámolom-e.

Amiről nem vagyok hajlandó lemondani:
- egészséges kaják
- mobiltelefon használat bármikor
- kis mulatságok
- RotFront koncert az A38-on

Amiről hajlandó vagyok lemondani:
- BKV havibérlet
- luxuskaják (tengeri halak pl. :( )
- mozi (van még egy csomó film a gépemen, amit nem néztem meg)
- kozmetikus
- ruhavásárlás
- német újságok
- utazás

Nem eldönthető:
-taxi

Nagyon izgalmas lesz.