vasárnap, szeptember 07, 2008

Soo Budapest

A hardcore Bp-i biciklisek szokását, miszerint matricákat helyeznek el a szabálytalanul, bicikliutat elállóan parkoló autósok szélvédőjére, szépen át kéne venni és bevetni az embertársaik ellen verbálisan vétkezőkre. Minden seggfejnek matricát kéne ragasztani a hátára, és lehetőleg idegen nyelven, hogy szegény külföldiek ne lepődjenek már meg annyira. Komolyan annyi paraszttal - és többségben főleg korombeli csajok vagy ötvenes nők - találkozom nap mint nap a fővásorosban, hogy illemtani oktatófilmben lehetne őket mutogatni, mint rossz példa. Például az egyik csaj, aki ma a szusszanásig telt Hajós beléptetője előtt várakozó idősebb nőt osztotta, hogy mi a faszt tartja fel a sort, vagy a középkorú nő, akitől nemrég a tömegben mosolyogva kértem bocsánatot, hogy meglöktem, erre egy lenéző fintorral honorálta fáradozásaimat. Ilyen szövegek lehetnének:

Proud to be rude
I am Hungarian so I am helpless
To say sorry is to be a looser
I am from Budapest call me a redneck


Majdnem meggyógyultam, ezért voltam úszni egyet a melegrekordban, és végre egy cimbim kinyírta a külföldiül beszélő Vistámat, és van helyette magyar, angol és német helyesírást is ellenőrizni tudó Wordöm (mindig ilyenre vágytam).