vasárnap, augusztus 10, 2008

Olyan felemás ez a nyár.
2007-ről például majdnem folyamatosan úgy éreztem, hogy kiemelkedő évem. Erről a 2008-ról csak azt érzem, hogy felemás.
Na de most, hogy kaptam fizetést az új munkahelyemen, elvégeztem legfontosabb teendőmet (visszafizettem tartozásaimat? nem.) és vettem egy repülőjegyet Berlinbe októberre, az ottani edzőm és drága edzőtársaim workshopjára. Miközben nézegettem az ottani csoport Myspace oldalát, láttam, hogy feltették az egyik dzsungelharcomat a youtube-ról. Na, ettől teljesen elérzékenyültem, mivel hivatalosan és capoeirapolitikailag az itteni csoportomnak vagyok a tagja, amott csak vendégeskedtem (többször, sokat).
Ma egyébként a Hősök terén fogjuk nyomni, miközben nekem a berlini bio-lázról kéne szép nagy átfogó cikket írnom egy kedves magazinnak.

Már több mint hat hete itthon. Fárasztó ez a város, de vitathatatlan, hogy van neki sármja.