péntek, június 13, 2008

pop

Na, Lenny Kravitz koncertre sem megyek (már hogy Hungariban júliusban), itt meg basszus pont akkor fog játszani a búcsúturnéjára indult Amparanoia, amikor már nem leszek itt. Pedig mielőtt megvettem a repjegyet, direkt megnéztem a weboldalukat, mert tudtam, hogy oszlanak és azt is tudtam, hogy Berlint nem fogják kihagyni, erre tegnap a nagy kollektív német bánkódás közben hát nem elbiciklizek egy Amparanoia plakát mellett? Bosszantó. Valaki hívja már meg őket Hungariba!
Már látom, hogy egész nyáron csak ingyenes koncertekre fogok járni, vagy ismét el kell hitetnem a világgal, hogy rendkívül lényeglátó koncertkritikákat tudok írni.

Különben észrevettem, hogy még így, hogy mínusz több tízezer forintom van és semmi jövőképem nincs, még így is sokkal kiegyensúlyozottabb vagyok most, hogy nem dolgozom. Az emberek alighanem sokkal hosszabb ideig élnének, ha nem lennének főnökeik.

(És tessék, hallgassa mindenki az unokatesómékat, nekem a második szám a kedvencem.)