csütörtök, június 12, 2008

Néhány apróság az írott szöveg világából

Eddig nem foglalkoztam egyedi személyek illetve tömegek manipulásával (utóbbival azért de), most eldöntöttem, hogy változtatok. Ma a nem létező pénzemből megvásároltam a Verbotene Rhetorik - Die Kunst der skrupellosen Manipulation című művet×. Rajtatok, Drága blogolvasó Barátaim fogom kezdeni. Majd szólok, hogy mikor, mert ennyi tisztesség azért még maradt bennem.

Munkailag meg az van, hogy a nagy újságnál, ahol több mint négy évet töltöttem, alighanem soha többé nem fogok dolgozni, egy másik nagy újság viszont mintha kilátásban lenne, de még minden oly bizonytalan, hogy ennél többet nem is mondhatok.
Ellenben megosztom veletek, Drága Barátaim, azt a jó hírt, hogy továbbjutott egy cikkem egy Európai Parlament által meghirdetett nagy versenyre, amire az unió összes országából lehet pályázni bármilyen nyelven és csak három díj van. Szerintem ez tulajdonképpen egy vicc, ennek ellenére örülök, hogy Hungariból Brüsszelbe került a szöveg. Fontos dolgokról szól.

És befejeződtek a vicceskedős kolumnák is auf Deutsch, remélem ezek hatására lavinaszerűen megindul a turizmus, fellendül a gazdaság, én meg emiatt a következő munkahelyemen dupla annyit fogok keresni és fele annyit idegeskedni, mint az előzőnél.

És még egy szakmai jellegű érdekesség: lám, mennyivel érdemesebb világnyelven blogolni és mennyivel érdemesebb értelmes bejegyzésekkel gazdagítani az internetet. Egy német kiadó felfigyelt Lysann cimboranőm Budapesten írt blogjára, melynek könyvvé alakított változata a napokban fog megjelenni (szintén a turizmust előlendítendő). És teljesen meglepődtem, mert a minap a kiadó küldött egy mailt, hogy ha szeretném, kapok egy Vorexemplart. Most izgulok, hogy megérkezik-e távozásomig. Sok az izgalom mostanában.

×továbbá Albert Speer börtönfeljegyzéseit is