hétfő, május 19, 2008

Next to the Dalai Lama

Mostantól minden más lesz: percekig két méterre állt tőlem a dalai lama. És beszélt hozzánk. Az egyik német lakótársam szerint azóta sokkal energiadúsabb vagyok (szerintem csak nem voltam ma dolgozni), ellenben azt határozottan érzem, hogy megváltozott az aurám. Azért állítólag még tennem kell, hogy következő életemben egészen biztosan ne legyek giliszta vagy Bíró Ica.

Amúgy ez sokkal érdekesebb élmény volt, mint amikor a George Clooney megkérdezte, hogy hogy vagyok, vagy amikor a GusGus egyik tagjába botlottam egy szinte teljesen üres reykjavíki bárban, akinek be is mutattak, de nem mertem rákérdezni, hogy "olyan ismerős vagy te nekem, nem te vagy a gusgusos srác, akinek két hete voltam a koncertjén?". A dalai lamat persze egyből megismertem, pedig nem ő volt az egyetlen bordó-narancssárga ruhás szemüveges. És milyen lehet már a XXI. század egyik legismertebb arcának lenni.