kedd, május 27, 2008

Megláttam, hogy az előző pont a 666. bejegyzés volt (ever), és bár a számmisztikában pont nem hiszek, biztos ami biztos, írok ide gyorsan egy 667-et.
Péntek éjjel a Roadrunners klubban kitaláltam (és ott nyomban, majd később a Kaffee Burgerban is teszteltem), hogy két éven át végezni fogok egy kísérletet, miszerint ráugrok emberekre, és tapasztalataimól álnéven írok egy bestsellert. A pénzből megvalósítom álmomat, és felváltva élek Berlin és Budapest között, sűrű kitekintésekkel Rio de Janeiróra.
Három szakaszra osztottam a kísérletet, most az elsőnél tartok (csak a dokumentálás végett: tulajdonképpen az egész májusban kezdődött a Merlinben, majd másnap egy vidéki helyszínen vált szokásommá):
1. ráugrás ismerős férfiakra
2. ráugrás ismerős és ismeretlen férfiakra
3. ráugrás ismerős és ismeretlen nőkre
(esetleg 4.: ráugrás macskákra, de erről hajnali fél hat körül vendégségben lévő HB barátnőm és vendégségben lévő Anna orosz barátnőm - akinek egy könnyedebb lefutású alkoholmérgezést köszönhettem a közelmúltban - lebeszéltek.)

A könyvnek valami frappáns címet kell adni, pl. Jump!