vasárnap, május 25, 2008

Még egy kis Berlin

Ma megvettem a repülőjegyemet Hungariba. Kicsit több mint három hét múlva ismét hazámban követhetem alapelveimet, a szórakozást és szórakoztatást.
Persze minden teljesen más lesz, mint amikor február elején eljöttem. Legfőképp az nem valószínű, hogy azokkal a pajtásokkal fogok dolgozni, akikkel 2004 január eleje óta mostanáig dolgoztam. Ez egy bánatos szmájlit érdemel: :(

Továbbá.
Annak örülök, hogy sikerült ismét egy hosszabb időszakot Hungari nélkül eltöltenem*. Ez már önmagában nagy eredmény, amin tulajdonképpen 11 éve folyamatosan keményen dolgozom (meglehetős sikerrel).
Aztán már csak azt szeretném, hogy legalább olyan klassz legyen a maradék 2008, mint amilyen 2007 volt. És hogy a végén legyen már végre egy szép nagy happy end, hogy nyughatatlan természetem pihenhessen végre egy kicsit.

*Ennek eredményeként legalább augusztus végéig nem folyok bele a kollektív panaszkodósdi, -kurvaanyázósdi, -dögöljön meg a szomszéd tehenesdibe. Ezen kívül nem fogom úgy képzelni, hogy az éjszakában folytatott small talkok egyetlen lehetséges módja a szellemeskedős beszólás/cinizmus.
Augusztus végén viszont elkezd támadni a parlagfű.