szombat, április 26, 2008

Most mar szamomra ket roppant fontos ertek, függetlensegem es mobilitasom is korlatozva van.
Tegnap megerkeztem edzesre, lezartam a kerekparomat, besetaltam, majd amikor ket ora mulva kisetaltam, nem talaltam a lakas-es a biciklikulcsom. Többször ki-es bepakoltam a taskamat, visszamentem az öltözöbe, a tornaterembe, de sehol semmi.
Szerintem kidobtam öket.

Akkor összefoglalom: nincs laptopom (amin ezt irom, az a lakotarsame, kölcsönadta, tök rendes), a zeneim egy jelentös reszet nem tudom hallgatni, az otthonomba valo bejutas körültekintö szervezest igenyel, a biciklim egy iskola udvaraban le-es bezarva parkol, igy nem tudok könnyeden A pontbol eljutni B-be, kenytelen vagyok gyalogolni vagy metrozni, pedig vegre itt a tavasz, nem tudom az uj mp3 lejatszomra felrakni a cuccokat, hogy legalabb azt hallgathassam, vennem kell egy uj laptopot, ami miatt le kellett mondanom az isztambuli utamat. Jövökepem junius közepeig van.

Azt hiszem, hiaba hangoztattam tegnap a Szimpla nyitobulin, hogy en valojaban nem luzer, hanem winner vagyok, senki nem hitte el.