hétfő, április 21, 2008

Auf Wiedersehen ekezetek es skype beszelgetesek!

A laptopommal elöször az volt a baj, hogy a majdnem egy evvel ezelötti Vittula beach buli utan beleszortam egy csomo homokot, amitöl masnap mar nem igazan müködött. Aztan a kollegaim az akkujat is elhagytak, aztan allt egy fel evet, mignem a tesom egyik cimboraja az egyedül üdvösnek tünö sufnituning modszerrel felpimpelte. A monitorjaban allitolag szinte mindent kicserelt, es a kimenetelet is atepitette. Egy dolgot kötött a lelkemre: a vilag minden kincseert se huzzam ki a kabelt.
Na, azt huztam ki szombat este, amikor a szobambol kivittem a konyhaba, hogy a mintegy 15 vendeget szorakoztassam kifinomult bulizenei valogatasommal. Amikor visszacsatlakoztattam, többször felelmeteseket szikrazott, majd amikor elkezdett füstölni es nagyon büzölögni, vegkepp feladtam es valodi rettegesböl taplalkozo sikongatasok közepette kihuztam a picsaba.
Ezert most se laptop, se mp3 zenek, se skype, se fotok, itt a gyakorlati helyemen meg nehany levelezöprogram es egyeb hasznos közössegi oldal (pl. wiw) le van tiltva. Roppant szomoru vagyok.
(Ha valaki tudja, mi a tuti megoldas, AZONNAL irjon.)

Jo hir: a buli a Kaffeee Burgerben kesöbb pompas volt, es szombaton megjelent a masodik cikkem, amivel egeszen elegedett vagyok.