hétfő, december 31, 2007

számos leltározás

2007-ben
Egy háziállattal és a nagy fluktuáció következtében összesen kb. öt lakótárssal éltem egy fedél alatt
Egyszer mondtam fel
Egy laptopot tettem tönkre
Egy mobiltelefont hagytam el
Egy értelmetlen dolgot vásároltam az interneten
Egyszer raboltak el tőlem tárgyat (egy varjút)
Egy éjszakára voltam szőke
Két barátnőmnek született gyereke (mindkettő lány)
Kétszer estem szerelembe
Kétszer voltam esküvőn (sajnos egy temetésen is)
Kétszer vitt a hátán részegen az egyik olyan személy, akivel szerelembe estem
Két ösztöndíjat kaptam, melyek közül csak egyre megyek el
Kétszer osztottam az észt rádióban, háromszor tévében
Háromszor főztem rozmaringos-fehérboros-olivaolajas lazacot
Három (kb) órát táncoltam kollégákkal a zuhogó esőben
Hat napot voltam kint a Szigeten
8-10 kisebb-nagyobb capoeira workshopon vettem részt
34 órát töltöttem levegőben (vízben jóval kevesebbet)
365 volt a sorszáma annak a bilétának, amivel 30-31-re virradó hajnalon kiváltottam a ruhatárból a kabátomat.

ebből nem hiszem, hogy látszik, de ez volt a legrockandrollosabb évem