hétfő, december 31, 2007

Remélem, ez már az utolsó leltár - pop

Leszámítva a mókával és szabadidővel alaposan terhelt berlini időket, életemben 007-ben vettem részt a legtöbb popzenei eseményen, és szintén a James Bond évben fizettem az efféle szórakozásért a legkevesebbet. Nem bunkóságból, élősködésből vagy sóherségből (jó, ebből talán igen), hanem a munkámból és mások kedvességéből adódóan.
Az idei koncertek közül egyre nem emlékszem egyáltalán, ami a Krétakör volt a Kuplungban, mert a keverőpultnak dőlve már az elején elaludtam. Egyet késtem le, ami az A38 szülinapján az Erik Sumo volt (utólag visszatekintve nem is baj) és hármon nem tudtam ott lenni, más, párhuzamos hangversenyek miatt: a Gipsy-n a Madness miatt, a Yellow Spots-on a Péterfy B. lemezbemutató miatt és a Suicide Cow-n a Kiscsillag miatt.