kedd, december 11, 2007

húsz év nyúvév

Annak ellenére, hogy 1. korábban kicsit kiábrándultam ebből a mulattatóból, 2. a koncert felét egy, a hallójáratomba szorult zsebkendőcafattal voltam kénytelen élvezni, pazarul szórakoztam a szombati Kispál szülinapon (főleg az oldschool számokon és rájöttem, hogy a Csillag vagy fecske a kedvenc Kisp. számom és nem is a Jövőből jövő lövő, ahogy eddig hittem). A legjobb egyébként az volt, hogy még bent a teremben épp elgondolkodtunk, hogy kerüljön ki a hallójáratomból a cucc, és akkor mintegy varázsütésre szembejött két mentős, akik először a hullámcsatommal akarták kipiszkálni, amitől megijedtem. Tanakodás közben felismerték a társaságunkban lévő nagysikerű Sziget-emberkísérlet egyik résztvevőjét, így amíg nem emlékeztettem őket kellemetlen helyzetemre, ezzel voltak elfoglalva. Végül javasoltam, hogy nézzünk már körül a Pecsa mellett parkoló mentőautóban, és lett egy is szép nagy csipesz – olyan, mint amivel a tesóm kiskorunkban a bélyegeit rendezgette – és az idegen test két részletben ki is jött a fülemből annak rendje és módja szerint.
Ezután buli lett és berúgás a város egy másik pontján egy bonyolult összetételű dupla születésnapi bulin. Pompás (!) este volt.