kedd, szeptember 18, 2007

Pénteken dolgoztam, edzésen voltam és Székesfehérvárra utaztam. Szombaton visszatértem Budapestre, ellátogattunk a ZP-ba, ahol remek volt a PUF koncert (Nem értem, mi történt, az elmúlt 3-4 évben nem láttam ilyen jónak őket. Még úgy is, hogy lekéstük a kedvenc számomat, a Közel az éjfél-t.) Aztán az Almássy téren azon csodálkoztam, hogy nem is olyan rossz zenekar a Vad fruttik. Ez egyébként dupla meglepetés volt, mert amellett, hogy azt hittem, hogy nagyon bénák, még azt is hittem, hogy csak csajok. Ezután 3 órát aludtam, majd vasárnap Badacsonyba látogattam, ahol körbetúráztunk egy csodás tufa (?) hegyet a tesómékkal és izlandiakkal. Aztán este Hévíz mellett grilleztünk az izlandiakkal, köztük Haukur-rel, akit hat évvel ezelőtt láttam utoljára a szanatóriumban, ahol kollegák voltunk.