hétfő, július 23, 2007

Na, hát ez pont így történt, ahogy Galad leírta, én konkrétan elájultam, hogy egy hatvannégy éves faszi (akárhány liter friss vére is volt már neki életében), hogy tud így mozogni, és még mindig komolyan venni ezt a r'n'r cirkuszt (mondjuk ezer szerencse, hogy ilyeneket gondolhattam, mivel már lemondtam az egészről, amikor egy jófej kollegától néhány órával a koncert előtt kaptam egy jegyet). Aztán másnap a Balatonon azon elmélkedtem, hogy a U2, a Rolling Stones, Madonna és Robbie Williams jelenleg a legnagyobb stadionélőshow-király, de jóbarátnőim szerint még a DM és a Red Hot Chilli Peppers is, szerintem meg az egy szinttel alattuk lévő kategória - és innentől a légi közlekedésről beszélgettünk, Pehellyel pedig kitaláltuk, milyen fasza utazási műsorvezetők lennénk. Az az igazi Traumjob.