szerda, augusztus 23, 2006

A költözéskor egy defektes, de nem reménytelen rollerre és egy monorádióra tettem szert a kollégáktól, valamint egy nagy kartonmappára is, amit vasárnap továbbajándékoztam, ezután elmentem edzésre, ahol az edzőm szétajnározta a stílusomat. Kitört a vihar, ekkor épp egy taxiban mentem föl a hegyre, elég nagy para volt, ahogy ott hajladoztak a fák, kopogott a tetőn a jégeső, sofőrbá meg valami apokaliptikus zenét nyomatott a Petőfi rádióból (a többi csatorna adása megszakadt). Fél méteres víz hömpölygött velünk szemben, aztán másnap megtudtam, hogy anyu is megsérült a viharban. Na akkor telt be a pohár.

Most egy üres irodában ülök, ahol a hangulatom 2 (egy nullától tízig terjedő skálán), ennek megfelelően a munkakedvem 1, az egészségi állapotom pedig egy halvány négyes.