kedd, július 25, 2006

back to the nineties

Először Sz. barátom dekódolta BB francia nyelvű (egy szót sem tudok franciául) üzenetét a Bambiban, majd hónaljaljon csípett egy dongó, aztán HB-vel mulatgattunk igen kellemesen a zenekarra, amit 15 éve szeretünk, aztán belefutottam egy csávóba, aki tíz évvel ezelőtt fel akart szedni egy Iregszemcse nevű helyen, aztán aludtam egy kicsit a bársonnyal borított fotelban, aztán felébredtem és ettem a rocksztár vacsorájából, aztán B. mutatta be páratlan és évek óta nem látott higanymozgását, miközben Sz. többször lefejelte a csocsóasztalt, aztán mivel ő gentleman, vett nekünk virágot, aztán a Kikában vásárolt díszpárnákkal a csomagtartómon hazaszáguldottam és hagytam BB-nek egy válaszüzenetet magyarul.

A körülöttem lévő emberek HB elmondása szerint röhögtek rajtam, miközben aludtam, hogy olyan vagyok, mint egy hurrikán.