hétfő, április 10, 2006

expedíció

*Mivel nincs kedvem a már lassan állandósulni látszó nyomi hangulatomról filozófálni, inkább számba veszem a történéseket: pénteken ugye volt a buli a Vittulában, ahol észrevétlenül sikerült igen szalonspicces állapotba kerülnöm, és a britpopnak meg a kedves jelenlévőknek köszönhetően szépen, intenzíven mulattam. Másnap elindultunk HB-vel a nyolckerbe a füvészkertbe, hogy megnézzük a tavaszt. Ez végül olyan lett, mint egy expedíció: miután elhaladtunk egy szipuzó srác majd egy Eminemet üvöltető roma család ablaka előtt, betévedtünk egy vietnámi üzletbe. Itt rizses süteményt valamint teamag csemegét vásároltam, de csak azután, hogy HB-vel - totál mint két ufó - fél órán át végigtapogattuk -és csodálkoztuk az összes terméket. A füvészkert jó volt, de még várni kell két hetet, hogy teljes pompájában ragyogjon. Ezután (egyre súlyosbodó náthámra való tekintettel) spontán eldöntöttem, hogy hazamegyek, ám addig pepecseltem, míg HB-vel le nem késtük a 6.40-es nagykanizsai gyorsot. Aztán én egy végtelenül unalmas személyvonattal mégiscsak hazamentem és felvettem a küzdelmet a nátha ellen.
Vasárnap természetesen szavaztam is, ahogy kell.

* figyelem: unalmas post következik