szerda, december 21, 2005

Szombattól máig + kitekintés

Voltam Velencén, megajándékoztuk egymást a csajokkal (az ünnepség közben bealudtam), fél órát beszéltem BB-vel telefonon, aki Lynból hívott, és épp előző nap írtam Lyonról, edzettem, sokat aggódtam A. miatt, koccintottam, felkeltem hajnalban, leutaztam Pécsre (Pécs szép), voltam 19-ik században épült romos vadászházban, megvettem az ajándékok felét.
Véremet vették, vádlin rúgtak, a vicces rocksztár telefonálás közben kézzel megeszegette a tányéromon maradt darálthúsokat, egy ismeretlen férfi a metrón előbb a berlini medvés táskámat bámulta meg, aztán engem.
Két hónap után végre találkozni fogok Á-val, befejezem a munkáimat, elviszem a cuccokat a Mikulásgyárba, átváltom a maradék pénzemet, bedőlök a karácsonyfa alá és alszom 3 napig.
Aztán keddtől Amszterdam.