péntek, november 04, 2005

- miután a motoromra kifizettem egy halom parkolási pénzt, a parkolós cuki kiskutyája kibelezte az ülésemet és több helyen lehúgyozta a kereket és vázat. a parkolós semmit sem ismert el és elküldött a picsába (előtte természetesen beleléptem a kutyájának a szarába, amit még mindig nem sikerült maradéktalanul eltávolítanom a cipőmről
- néhány ember egyszerűen nem érti, amit magyarázni próbálok neki, pedig érthetően magyarul mondom
- nincs melegvíz és lehet, hogy bontani kell a falat azért, hogy újra legyen
- amikor épp nem náthás vagyok, akkor gyomorrontásom van
- kiderült, hogy májusban nem elvesztettem a magyar mobilomat, hanem lenyúlták, majd az ismeretlen személy több mint 20 000 forintos számlát csinált vele. ezt nyilván nem ő fogja kifizetni
(és hogy ne csak károgjak itt: tegnap küldtem egy sms-t az embernek, akivel egy napon születtem a születésnapunk kapcsán, és a legkedvesebbet válaszolta, noha BB-hez hasonlóan már őt is teljesen leírtam)
welcome to hungary