kedd, szeptember 06, 2005

Különben le akartam írni a hétvége eseményeit, de elég annyi (vagy ahogy a nagypapám szokta mondani, elég az hozzá), hogy 8.30-kor tértünk nyugovóra, előtte ingyen fogyasztottam a Mudd Clubban, ahonnan valamikor átmentünk a Kaffe Burgerba, ahova egyenként belógtunk, majd egy dán ujságíró számlájára mindhárman elfogyasztottunk egy-egy mojitót. Én azóta óránként akaratlanul felröhögök, ha eszembe jut Aurélie coming outja R. tesójának.

És a Schröder-Merkel párbaj volt a hétvége megkoronázása (annyira izgatottan vártam, mintha bármiben is befolyásolná a jövőmet. Velem együtt 20 millióan nézték, ami azért bizarr.). Rájöttem, hogy a német belpolitika sokkal jobban leköt, mint a magyar.

Ja és megint voltam fönt a Reichstag kupolájában. Ezúttal 2x békésen el is szundítottam a német parlament fölött.