kedd, augusztus 23, 2005

Na és akkor most lássuk, mit sikerült teljesíteni két hét alatt:
1. Családom valóban meglepődött érkezésem kapcsán. Sőt, örültek is
2. Főzelékes kettes pont is maradéktalanul kipipálva
3. Az allergiás tünetek a szokott Sziget-kórral párosultak. Immunrendszerem elküldött a francba
4. Ez a pont is kipipálva
5. Asszem fogytam
6. Aurélie szerelmi bánatban szenvedő öccse egyszer bejelentkezett, aztán többet nem is
7. R. jófej nagybátyjának a koncertjéről lemaradtam, de seggfej haverjainak a koncertjét megnéztem. Nem volt olyan rossz
8. A Sport szelet jégkrém nem jött össze, a második hét végére örültem, ha a kamillás tea lecsurog a torkomon
9. A német haverok helyett a kenguruvadászt vittem el a Széchenyibe
10. Nem néztem meg a Nyóckert, de filmes vonalon annyit tettem, hogy megbosszulva egyik barátnőm sztoriját, beszóltam a Kenyeres Bálintnak. Sajnos nem tudom, mit
11. Elkezdtem intézni az újabb E111-es lapomat. Kerékpárral érkeztem az Országos Egészségbla bla Pénztárhoz. Mondom a recepciós néninek az aktuális repedtfazék hangomon (Sziget után egy nappal), hogy vidéki lakcímem van, segített szépen intézni az ügyemet, majd mielőtt továbbindultam volna, aggódva kérdezte, hogy akkor én még most még lekerékpározom vidékre?
12. Persze hogy a reptéren vettem meg a pálinkát (Gundel Törköly) dupla annyiért mint bárhol máshol
13. Ezt a pontot maradéktalanul teljesítettem, többször is
14. Ezt egyáltalán nem

Out of List (élményeim otthon):
1. Egyik estéről a másikra a Szigeten elhagytam a táskámat egy halom fontos irattal, sok pénzzel, mobillal, diktafonnal, kölcsönlakáskulccsal, ilyenek, aztán másnap maradéktalanul megtaláltam ott, ahol elhagytam
2. Megkérdezték, hogy én vagyok-e a Lovasi felesége. Ez elgondolkodtató, mert eddig úgy gondoltam, hogy jobban nézek ki, mint a Lovasi felesége.
3. Láttam egy motoros karambolját követő perceket. Nem volt szép.
4. Négy napon át a következő mondatot hallottam a legtöbbet: "You are crazy", meg egy másikat is, de azt nem írom le. Tanultam egy avíttas, de vicces angol kifejezést a nadrágra
5. Láttam az egyik kiváló barátnőmet elrepülni a Duna fölött egy szép nagy repülőgépben. Pontosabban őt személyesen nem láttam, csak tudtam, hogy ott van
6. Átvettem a 3 éves unokaöcsémtől egy remek szófordulatot
stb stb.