kedd, november 23, 2004

tegnap volt az év eddigi leglehangolóbb napja, bár nem volt benne semmi drámai vagy szívfacsaró (de hülye szó ez), megváltozhatott a légnyomás vagy valami. ráadásul egész nap a muzulmán nők szívet tépő (most már figyelem, mik vannak a szinonima szótárban) helyzetéről olvastam és ez még jobban lehangolt. bámultam ki a szürke ablakomon, amit vélhetően hónapok óta nem tisztított meg senki, azért olyan szürke. majd gyors, ám alapos önértékelést tartottam. ez hiba volt. felívtam B-t, aki szerint bármilyen eredetű krízishelyzetből könnyedén ki lehet lábalni, ha az ember magánélete rendezett. este nagy nehezen rávettem magam, h elmenjek edzésre, végül kiderült, h Á-nak épp olyan hangulata van, mint nekem, ezért megittunk néhány pohár white russiant.

az ilyen napokat jobb átaludni - Á szerint a tv a megoldás.