szerda, november 03, 2004

szoval a kiralynöt kihagytam, miutan ejjel negyig neztem az amerikai elnökvalasztast valamint a legujabb wim wenders filmet popularizalt es förtelmes absinth-citrus keverekeket fogyasztva, mindezt kb ketszaz kerry rajongoval a tränenpalastban, (wim wendersnel erös tetöfixacio kezd kimutathatova valni, plusz a legviccesesebb jelenet a filmben az, amikor a föhös es a föhösnö allnak - na hol? - egy tetön new yorkban a ground zero mellett, es a föhös igy szol: "Valami mast vartam, nem egy epitesi területet."), tehat mindezek utan csak a kiralynö zöld kalapja miatt nem keltem fel hajnalban. resztvettem az egyetemen egy szeminariumon, vasaroltam jutanyosan ket kafka es egy paul auster könyvet, talan felfrissitem a ruhataram es talan felhivom azt az embert, akinek hozzam hasonloan ma van a születesnapja.