szombat, november 06, 2004

szülinapi buli vs. thievery corporation

szólok, h senki ne versengjen tovább, elnyertem a hónap lúzere díjat: sikerült ma estére időzítenem finn barátnőmmel közös születésnapi bulimat, amiben önmagában ugye még nincs is semmi lúzerség, a durva az, h este 10-kor tudtam meg, h mellesleg a thievery corporation is ma este játszik, ekkor persze már nem mondhattam le a saját bulimat, megpróbáltam tehát bús feledésbe tokajizni magam, mindhiába. aztán 3-kor véget ért a mulatság.
a következő etappban azon idegesítettem magam, h a helyszín - ahol a 2 dj kb most fejezi be a keverést - 6 de inkább 4 percre van lakóhelyemtől (a mila canti tőszomszédságában - üzenet a capoeirás kis barátoknak) oda is mentünk egy cimborámmal megnézni, mi a helyzet, mire a bejáratnál közölték, h igaz h már csak fél órát nyomják, de azért fejenként tíz euró, esetleg - ha jó fejek lesznek - tizenöt kettőnknek együtt, és ekkor persze leléptünk, a külső szemlélő számára meglepően nyugodtnak tűntem, pedig szétvet a düh magamban. tanulság nincs, annyi csak, h a versenynek vége.